Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.


    Зав'ялова, Г. В.
    Практика оподаткування транспортного засобу [] / Г. В. Зав'ялова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 8-9 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка транспорту
   
Кл.слова (ненормовані):
транспортні засоби -- оподаткування трансортних засобів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Яковлева, М.
    Програми лояльності бренду SKODA в Україні [] / М. Яковлева // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 10-11 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка транспорту
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок легкових автомобілів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Сокол, М.
    Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні [] / М. Сокол // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 11-16 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка транспорту
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок легкових автомобілів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Омельчук, О.
    Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах [] / О. Омельчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 17-20 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингова діяльність
   
Кл.слова (ненормовані):
автомобільна компанія -- торговельна організація -- автосалон

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Масієнко, Ю.
    Автомобіль- елемент стилю життя? Мотивація та бар'єри у виборі автомобілів київськими споживачами [] / Ю. Масієнко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 21-22 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка транспорту
   
Кл.слова (ненормовані):
автомобільний ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Раупов, Р.
    Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України [] / Р. Раупов // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 23-27 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок України -- ринок маркетингових комунікацій

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Гаврилова, І.
    Ринок косметики: сегментація перемагає [] / І. Гаврилова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 30-31 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Хімічна промисловість
   
Кл.слова (ненормовані):
парфумерно- косметический ринок -- побутова хімія -- декоративна косметика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Ажнюк, Ю.
    Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей [] / Ю. Ажнюк, І. Чучка // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка залізничного транспорту
   
Кл.слова (ненормовані):
Укрзалізниця -- залізничні веб- сайти

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Чучка, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Шумейко, В.
    Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств [] / В. Шумейко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості
   
Кл.слова (ненормовані):
олійна культура -- виробництво соняшнику -- товарна політика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Гладунов, О.
    Регіональний аспект інноваційної діяльності [] / О. Гладунов // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 40-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інновації
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- інноваційний розвиток регіону

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Добривечір, А.
    Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень [] / А. Добривечір // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 44-45 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Аудит
   
Кл.слова (ненормовані):
медіадослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Дочинець, Н.
    Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області [] / Н. Дочинець // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження
   Україна--Закарпатська область
Кл.слова (ненормовані):
права споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Пилипчук, В.
    Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу [] / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 52-59 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта "бакалавр- магістр" -- маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Примак, Т.; Лилик, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)