Пошуковий запит: <.>II=mvuk/2007/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
|
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу [] / Г. В. Зав'ялова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 8-9
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): транспортні засоби -- оподаткування трансортних засобів
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні [] / М. Яковлева> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 10-11
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): ринок легкових автомобілів
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні [] / М. Сокол> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 11-16
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): ринок легкових автомобілів
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах [] / О. Омельчук> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 17-20
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингова діяльність Кл.слова (ненормовані): автомобільна компанія -- торговельна організація -- автосалон
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Масієнко, Ю. Автомобіль- елемент стилю життя? Мотивація та бар'єри у виборі автомобілів київськими споживачами [] / Ю. Масієнко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 21-22
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка транспорту Кл.слова (ненормовані): автомобільний ринок
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України [] / Р. Раупов> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 23-27
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації: реклама, public relations Кл.слова (ненормовані): рекламний ринок України -- ринок маркетингових комунікацій
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає [] / І. Гаврилова> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 30-31
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Хімічна промисловість Кл.слова (ненормовані): парфумерно- косметический ринок -- побутова хімія -- декоративна косметика
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей [] / Ю. Ажнюк, І. Чучка> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка залізничного транспорту Кл.слова (ненормовані): Укрзалізниця -- залізничні веб- сайти
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Чучка, І. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств [] / В. Шумейко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка харчової промисловості Кл.слова (ненормовані): олійна культура -- виробництво соняшнику -- товарна політика
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності [] / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інновації Кл.слова (ненормовані): інноваційна діяльність -- інноваційний розвиток регіону
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень [] / А. Добривечір> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 44-45
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Аудит Кл.слова (ненормовані): медіадослідження
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області [] / Н. Дочинець> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетингові дослідження Україна--Закарпатська область Кл.слова (ненормовані): права споживачів
Утримувачі документа: ЖОУНБ Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу [] / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 52-59
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): економічна освіта "бакалавр- магістр" -- маркетинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ Дод.точки доступу: Примак, Т.; Лилик, І. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
|